Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.08.2019 11:03 Publikacja: 09.08.2019 11:03
Foto: 123RF
Często okazuje się, że oferta prezentowana w kolorowych folderach czy na stronie internetowej, a nawet postanowienia umowy znacząco odbiegają od rzeczywistości, którą turysta zastaje na miejscu. Bywają także problemy z reklamacjami, np. biura podróży nie udzielają na nie odpowiedzi. W tym roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło już około 140 skarg na branżę turystyczną.
UOKiK monitoruje działania biur podróży i eliminuje nieprawidłowości. Przykładem było postępowanie wyjaśniające w sprawie biur podróży, w którym urząd sprawdzał, jak prezentują one swoje oferty w internecie. Okazało się, że 12 firm nieprawidłowo informowało np. o kategorii hotelu, całkowitej cenie czy dostępności wycieczki dla osób niepełnosprawnych.
Ubezpieczyciele oferujący OC komunikacyjne przed sprzedażą polisy będą mogli sprawdzać, czy PESEL potencjalnego...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Sąd Okręgowy w Gdańsku uzasadnił kwietniowy wyrok ws. zawodowego kierowcy, który nie ustąpił pieszym pierwszeńst...
Ministerstwo Edukacji jest zdania, że wyroki nieuznawanego przez rząd TK nie mają wpływu na nowe zasady nauczani...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce rozpocząć prace legislacyjne nad ustawą, która wprowadzi do...
Krytyczne komentarze w internecie pod adresem siedmioletniej Kasi, córki prezydenta elekta Karola Nawrockiego, t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas