Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours, do którego użyto zapożyczenie z języka polskiego „pełną gębą", nie zawiera treści dyskryminujących.

Aktualizacja: 14.02.2015 07:00 Publikacja: 13.02.2015 14:10

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w uchwale z 16 grudnia 2014 roku.

Zespół orzekający rozpatrywał skargę konsumenta, której przedmiotem była reklama internetowa biura podróży Rainbow Tours przedstawiająca czarnoskórą kobietę, opatrzona hasłem „Afryka pełną Gambią".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Ważna opinia z TSUE ws. neosędziów. Nie spodoba się wielu polskim prawnikom
Sądy i trybunały
Będzie nowa ustawa o Sądzie Najwyższym. Ujawniamy plany reformy
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Prawo w Polsce
Od 1 maja rusza nowy program bezpłatnych badań. Jak z niego skorzystać?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne