Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours, do którego użyto zapożyczenie z języka polskiego „pełną gębą", nie zawiera treści dyskryminujących.

Aktualizacja: 14.02.2015 07:00 Publikacja: 13.02.2015 14:10

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w uchwale z 16 grudnia 2014 roku.

Zespół orzekający rozpatrywał skargę konsumenta, której przedmiotem była reklama internetowa biura podróży Rainbow Tours przedstawiająca czarnoskórą kobietę, opatrzona hasłem „Afryka pełną Gambią".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo w Polsce
Wolny piątek po Bożym Ciele? Nikłe szanse na realizację petycji
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w terminach wypłat emerytur w czerwcu 2025. Nowy harmonogram
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego