Reklama

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours, do którego użyto zapożyczenie z języka polskiego „pełną gębą", nie zawiera treści dyskryminujących.

Aktualizacja: 14.02.2015 07:00 Publikacja: 13.02.2015 14:10

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w uchwale z 16 grudnia 2014 roku.

Zespół orzekający rozpatrywał skargę konsumenta, której przedmiotem była reklama internetowa biura podróży Rainbow Tours przedstawiająca czarnoskórą kobietę, opatrzona hasłem „Afryka pełną Gambią".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Prawnicy
Zbigniew Ziobro krytykuje decyzję Andrzeja Dudy. Pisze o „notariuszu"
Prawnicy
Znana prawniczka odchodzi z resortu Waldemara Żurka. „Czasem sufler zaśpi"
Dobra osobiste
Coldplay zapłaci za ujawnienie romansu? Prawnicy o szansach pozwu Andy'ego Byrona
Praca, Emerytury i renty
Wcześniejsze wypłaty i podwójne świadczenia. 800 plus w sierpniu
Nieruchomości
Wysokie kary za budowę szopy w ogrodzie. Ważna jest odległość od działki sąsiada
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama