Skargi klientów na biura podróży: rzeczywistość inna niż na zdjęciach w folderach

Biura podróży nie podają prawdziwych informacji o standardzie pokoju czy hotelu. Zmieniają też godziny wylotu. Nie zawsze uwzględniają reklamacje.

Aktualizacja: 12.08.2019 09:56 Publikacja: 11.08.2019 19:03

Skargi klientów na biura podróży: rzeczywistość inna niż na zdjęciach w folderach

Foto: Adobe Stock

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpływają skargi od klientów biur podróży. Dotyczą głównie zakwaterowań w innym hotelu niż w umowie, brudnych i zniszczonych pokoi, braku klimatyzacji czy zmiany godziny wylotu. Okazuje się, że kolorowe foldery, oferta na stronie internetowej biura, a nawet postanowienia umowy potrafią znacząco odbiegać od rzeczywistości. Bywają także problemy z reklamacjami, np. biura podróży nie odpowiadają na nie.

Czytaj też:

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo rodzinne
Nie trzeba mieć zgody drugiego małżonka na swoje wydatki
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Prawo rodzinne
Postępowiec czy „pantoflarz”? Mąż z nazwiskiem żony poza statystyką
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Ranking najbardziej poważanych zawodów. Adwokat i sędzia zaliczyli spadek