Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.10.2015 18:41 Publikacja: 25.10.2015 18:41
Foto: 123RF
Sklepy internetowe mają wiele obowiązków informacyjnych względem swoich klientów. Wśród nich jest dokładne informowanie o cechach produktów, cenie czy dodatkowych opłatach. Oprócz tego na wszelkie dodatkowe płatności sprzedawcy muszą uzyskać zgodę klienta. Wymogi te jednak nie zawsze są odpowiednio spełniane przez przedsiębiorców.
W niektórych sklepach internetowych klient po dodaniu produktu do koszyka i przejściu do wirtualnej kasy ma podaną jedynie cenę. Nie widzi jeszcze dodatkowych opłat związanych z przesyłką czy ubezpieczeniem paczki. Nie wie więc, ile przyjdzie mu finalnie zapłacić, a już na tym etapie sklep wymaga od niego, by zaakceptował zgodę na poniesienie wszelkich dodatkowych opłat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zasiłek opiekuńczy, przyznawany zazwyczaj na opiekę nad chorym dzieckiem, przysługuje także w przypadku innego c...
Podstawą wpisu w księdze wieczystej nie może być odpis dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez n...
W piątek zakończyły się negocjacje płacowe w ramach Rady Dialogu Społecznego ( RDS). Nie przyniosły one jednak o...
Prawnicy uważają, że przez podważanie istnienia komór gazowych w obozie Auschwitz, europoseł Grzegorz Braun moż...
Minister rodziny, pracy i polityki społecznej Agnieszka Dziemianowicz-Bąk odniosła się do postulatu rzecznik pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas