Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.10.2015 18:41 Publikacja: 25.10.2015 18:41
Foto: 123RF
Sklepy internetowe mają wiele obowiązków informacyjnych względem swoich klientów. Wśród nich jest dokładne informowanie o cechach produktów, cenie czy dodatkowych opłatach. Oprócz tego na wszelkie dodatkowe płatności sprzedawcy muszą uzyskać zgodę klienta. Wymogi te jednak nie zawsze są odpowiednio spełniane przez przedsiębiorców.
W niektórych sklepach internetowych klient po dodaniu produktu do koszyka i przejściu do wirtualnej kasy ma podaną jedynie cenę. Nie widzi jeszcze dodatkowych opłat związanych z przesyłką czy ubezpieczeniem paczki. Nie wie więc, ile przyjdzie mu finalnie zapłacić, a już na tym etapie sklep wymaga od niego, by zaakceptował zgodę na poniesienie wszelkich dodatkowych opłat.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Podwyżki czesnego w trakcie trwania studiów - te praktyki Uniwersytetu SWPS z Warszawy oraz Politechniki Lubelsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas