Reklama

Właściciel aptek wygrał spór z inspektorem farmaceutycznym o niedozwoloną reklamę - wyrok NSA

Prowadzenie niedozwolonej reklamy apteki musi być skojarzone w niebudzący wątpliwości sposób z tym, kto ją faktycznie rozpowszechnia.

Aktualizacja: 12.11.2017 16:08 Publikacja: 12.11.2017 15:57

Hasła „U nas najtaniej", „Leki za grosz" czy „Apteka z sercem" przestały pojawiać się na plakatach i

Hasła „U nas najtaniej", „Leki za grosz" czy „Apteka z sercem" przestały pojawiać się na plakatach i ulotkach

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski RP Radek Pasterski

O kolportowaniu na terenie województwa śląskiego bezpłatnego dwumiesięcznika „Po Stronie Pacjenta" śląski wojewódzki inspektor farmaceutyczny dowiedział się z anonimów, do których dołączono drugi numer pisma z lipca 2014 r. W ośmiostronicowej gazecie o nakładzie 600 tys. egzemplarzy zamieszczono artykuł „Leki za grosze wracają", zdjęcia i krótkie opisy produktów leczniczych, suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych wraz z sugerowanymi cenami. Na ostatniej stronie zapisano dużą czcionką adresy, godziny otwarcia i informacje o dziesięciu aptekach prowadzonych przez spółkę z o.o.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama