Aktualizacja: 02.04.2015 23:12 Publikacja: 02.04.2015 22:35
Michał Szułdrzyński
Foto: Fotorzepa
Dominuje konsternacja, niedowierzanie i chłód. Nie, nikt nie życzy źle urzędującemu prezydentowi. Ale równocześnie – jak zwracają uwagę nasi rozmówcy z PO – szeregowi posłowie nie utożsamiają się z jego kampanią. Politycy narzekają choćby na ostatni spot Komorowskiego. – Pomysł podziału na Polskę radykalną i racjonalną jest niezły, ale wykonanie fatalne. Takie spoty robiło się w latach 90. – mówi wpływowy polityk Platformy. A inny ważny polityk dodaje: – Tej kampanii brakuje temperatury, jakiejś głównej idei i emocji, które zachęciłyby Polaków do głosowania na Komorowskiego.
Entuzjazmu nie ma również w strukturach terenowych. Regionalni działacze liczyli, że pomagając w kampanii Komorowskiego, sami wypromują się przed jesiennymi wyborami parlamentarnymi. Tyle że prezydent, jeżdżąc po kraju, stroni od szyldu Platformy. Zapowiadał wszak, że będzie kandydatem ponadpartyjnym. Jednak dziś okazuje się to pułapką zarówno dla Komorowskiego, jak i dla rządzącej Platformy Obywatelskiej.
Matura w czasach sztucznej inteligencji. Przy takiej dostępności urządzeń ułatwiających ściąganie warto zacząć r...
Karol Nawrocki skłamał podczas debaty prezydenckiej na temat tego, ile ma mieszkań. Historia przejęcia lokum po...
Trudno o lepszy dowód obsesji prezydenta Donalda Trumpa, niż najnowszy pomysł odnowienia więzienia Alcatraz. To...
Minęły ledwie dwa dni od spotkania Karola Nawrockiego z prezydentem USA, a już się okazuje, że zdjęcie w Gabinec...
W kwietniu CBOS odnotował blisko 50-punktowy spadek pozytywnych ocen stosunków polsko-amerykańskich. Czy fotogra...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas