Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.03.2018 11:34 Publikacja: 07.03.2018 11:29
Foto: 123RF
Niedziela 11 marca będzie pierwszą, w czasie której Polacy nie będą mogli zrobić zakupów w swoich ulubionych sieciach handlowych. Wszyscy detaliści szykują się na te zmiany i próbują przekierować ruch klientów na wcześniejsze dni. Tak robi Lidl, który wystartował z kampanią reklamową pod hasłem „Tania Sobota w Lidlu”. Sieć nie ukrywa, że przygotowała taką ofertę w odpowiedzi na oczekiwania klientów. A te, możemy być pewni, związane są ze zmianami w prawie.
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że w poniedziałek, 9 czerwca, dojdzie do kolejnych negocjacji pomiędzy...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Od czasu zawarcia w Genewie tymczasowego porozumienia w sprawie ceł między USA a Chinami, negocjacje stron utknę...
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas