Reklama

Lidl obiecuje „tanie soboty”. Biedronka obiecuje „wszystkie kasy czynne”

Detaliści do niwelowania skutków zakazu handlu podchodzą bardzo poważnie. Lidl uderza promocjami, Biedronka chce walczyć otwartymi kasami.

Aktualizacja: 07.03.2018 11:34 Publikacja: 07.03.2018 11:29

Lidl obiecuje „tanie soboty”. Biedronka obiecuje „wszystkie kasy czynne”

Foto: 123RF

Niedziela 11 marca będzie pierwszą, w czasie której Polacy nie będą mogli zrobić zakupów w swoich ulubionych sieciach handlowych. Wszyscy detaliści szykują się na te zmiany i próbują przekierować ruch klientów na wcześniejsze dni. Tak robi Lidl, który wystartował z kampanią reklamową pod hasłem „Tania Sobota w Lidlu”. Sieć nie ukrywa, że przygotowała taką ofertę w odpowiedzi na oczekiwania klientów. A te, możemy być pewni, związane są ze zmianami w prawie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama