Reklama
Rozwiń

Internet nie zarobił w niedzielę

Wbrew prognozom zakaz handlu nie spowodował masowego przejścia konsumentów do sklepów internetowych

Aktualizacja: 12.03.2018 13:48 Publikacja: 12.03.2018 12:17

Internet nie zarobił w niedzielę

Foto: 123rf.com

E-commerce miał być obok sieci sklepów na stacjach benzynowych, głównym beneficjentem wprowadzenia mocnych ograniczeń dla otwierania stacjonarnych sklepów w niedzielę. Po pierwszym dniu funkcjonowania ograniczeń wiele wskazuje na to, że tak się nie stało.

- Pomimo kampanii reklamowych wielu sklepów internetowych pod hasłem „jesteśmy otwarci w niedzielę", z danych Płatności Online Blue Media - z którego korzysta kilka tysięcy sklepów internetowych - wynika, że obrót w ostatnią niedzielę nie wzrósł znacząco w porównaniu do poprzednich niedziel. Choć nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel – mówi Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media od rynku eCommerce. - Z czego to wynika? Internetowym sklepom plany popsuła... ładna pogoda w niedzielę. Od dawna dostrzegamy korelację między ładną pogodą w weekend a liczbą transakcji internetowych. W ciepłe i słoneczne soboty i niedzielę rzadziej przebywamy w domu, a tym samym rzadziej robimy zakupy online – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama