Reklama
Rozwiń
Reklama

Internet nie zarobił w niedzielę

Wbrew prognozom zakaz handlu nie spowodował masowego przejścia konsumentów do sklepów internetowych

Aktualizacja: 12.03.2018 13:48 Publikacja: 12.03.2018 12:17

Internet nie zarobił w niedzielę

Foto: 123rf.com

E-commerce miał być obok sieci sklepów na stacjach benzynowych, głównym beneficjentem wprowadzenia mocnych ograniczeń dla otwierania stacjonarnych sklepów w niedzielę. Po pierwszym dniu funkcjonowania ograniczeń wiele wskazuje na to, że tak się nie stało.

- Pomimo kampanii reklamowych wielu sklepów internetowych pod hasłem „jesteśmy otwarci w niedzielę", z danych Płatności Online Blue Media - z którego korzysta kilka tysięcy sklepów internetowych - wynika, że obrót w ostatnią niedzielę nie wzrósł znacząco w porównaniu do poprzednich niedziel. Choć nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel – mówi Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media od rynku eCommerce. - Z czego to wynika? Internetowym sklepom plany popsuła... ładna pogoda w niedzielę. Od dawna dostrzegamy korelację między ładną pogodą w weekend a liczbą transakcji internetowych. W ciepłe i słoneczne soboty i niedzielę rzadziej przebywamy w domu, a tym samym rzadziej robimy zakupy online – dodaje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama