Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.03.2018 15:06 Publikacja: 14.03.2018 15:06
James Cleverly
Foto: Bloomberg
Każdy klient dużych sieci detalicznych zna ten problem – w opakowaniu, którego połowę zakrywa karton z nazwą produktu i marki widoczna połowa to pięknie wyeksponowany produkt, a zakryta to powietrze. Oczywiście wszystko jest lege artis, bo klient dostaje informację o wadze, ale nieprzyjemne wrażenie pozostaje. Brytyjski parlamentarzysta James Cleverly natknął się na taką praktykę w brytyjskim Tesco i zareagował na Twitterze.
Parlamentarzysta uznał, że taki sposób pakowania wołowych żeberek jest „nieco cyniczny". Tesco zareagowało dość szybko, tłumacząc posłowi, że w istnieniu tej przerwy „chodzi o zachowanie świeżości" produktu. Dodatkowo Tesco przypomniało, że klient ma dokładną informację o wadze produktu. Niestety James Cleverly nie kupował jednak tego dnia tylko żeberek.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas