Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.03.2018 15:06 Publikacja: 14.03.2018 15:06
James Cleverly
Foto: Bloomberg
Każdy klient dużych sieci detalicznych zna ten problem – w opakowaniu, którego połowę zakrywa karton z nazwą produktu i marki widoczna połowa to pięknie wyeksponowany produkt, a zakryta to powietrze. Oczywiście wszystko jest lege artis, bo klient dostaje informację o wadze, ale nieprzyjemne wrażenie pozostaje. Brytyjski parlamentarzysta James Cleverly natknął się na taką praktykę w brytyjskim Tesco i zareagował na Twitterze.
Parlamentarzysta uznał, że taki sposób pakowania wołowych żeberek jest „nieco cyniczny". Tesco zareagowało dość szybko, tłumacząc posłowi, że w istnieniu tej przerwy „chodzi o zachowanie świeżości" produktu. Dodatkowo Tesco przypomniało, że klient ma dokładną informację o wadze produktu. Niestety James Cleverly nie kupował jednak tego dnia tylko żeberek.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas