Mecz w telewizji prawie jak na stadionie

Polacy ruszyli po telewizory 4K. W tym roku w tej technologii sprzedanych będzie większość telewizorów w Polsce. To efekt spadających cen

Aktualizacja: 17.03.2018 22:19 Publikacja: 17.03.2018 07:00

Mecz w telewizji prawie jak na stadionie

Foto: Bloomberg

Telewizory to jedna z głównych kategorii jeśli chodzi o sprzedaż sprzętu elektronicznego. Polacy rocznie kupują ich ponad 2 mln sztuk i w tym ujęciu rynek jest dość stabilny. Nie znaczy to jednak, że struktura sprzedaży się nie zmienia, a wręcz przeciwnie.

Firma Samsung specjalnie dla „Rz" prognozuje, że już w połowie 2018 r. sprzedaż telewizorów Ultra High Definition (4K) w Polsce będzie większa niż telewizorów Full HD i HD razem wziętych. – My znacznie wyprzedziliśmy ten trend i obecnie ponad 70 proc. sprzedawanych telewizorów naszej firmy to telewizory 4K – mówi Maciej Konieczny – dyrektor dywizji Visual Display w Samsung Electronics Polska.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia
Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe