Reklama

"Playboy" znika ze stacji Orlen. Koncern: to nieprawda, ale...

Z oferty stacji benzynowych PKN Orlen znikną magazyny dla panów, m.in. „Playboy" i „CKM" – informuje „Newsweek". Koncern zaprzecza, ale jednocześnie dodaje, że dokonał "cyklicznej optymalizacji oferty prasowej".

Aktualizacja: 22.03.2018 11:50 Publikacja: 22.03.2018 09:41

"Playboy" znika ze stacji Orlen. Koncern: to nieprawda, ale...

Foto: Bloomberg

ula

Według tygodnika sporządzona została też lista tytułów, które maja być promowane i znalazły się na niej głównie prawicowe tytuły. "Newsweek" pisze, że za decyzją stoi osobiście nowy prezes płockiego koncernu Daniel Obajtek.

PKN Orlen zaprzecza informacjom tygodnika, ale jednocześnie przyznaje, że w ofercie stoisk na stacjach nastąpi zmiana w ofercie prasy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama