Reklama
Rozwiń
Reklama

"Playboy" znika ze stacji Orlen. Koncern: to nieprawda, ale...

Z oferty stacji benzynowych PKN Orlen znikną magazyny dla panów, m.in. „Playboy" i „CKM" – informuje „Newsweek". Koncern zaprzecza, ale jednocześnie dodaje, że dokonał "cyklicznej optymalizacji oferty prasowej".

Aktualizacja: 22.03.2018 11:50 Publikacja: 22.03.2018 09:41

"Playboy" znika ze stacji Orlen. Koncern: to nieprawda, ale...

Foto: Bloomberg

ula

Według tygodnika sporządzona została też lista tytułów, które maja być promowane i znalazły się na niej głównie prawicowe tytuły. "Newsweek" pisze, że za decyzją stoi osobiście nowy prezes płockiego koncernu Daniel Obajtek.

PKN Orlen zaprzecza informacjom tygodnika, ale jednocześnie przyznaje, że w ofercie stoisk na stacjach nastąpi zmiana w ofercie prasy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama