Reklama

Polskie sieci też chętne na sklepy Piotr i Paweł

W analizie sytuacji finansowej sieci bierze udział Polska Grupa Supermarketów, znana z marki Top Market – wynika z informacji „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 29.03.2018 18:05 Publikacja: 28.03.2018 21:00

Polskie sieci też chętne na sklepy Piotr i Paweł

Foto: materiały prasowe

Choć część branży postawiła już na sklepach Piotr i Paweł krzyżyk, to firma okazuje się bardzo pożądanym celem inwestycyjnym. W trwający proces analizy jej sytuacji finansowej zaangażowanych jest bowiem wiele spółek. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że jest wśród nich również Polska Grupa Supermarketów.

– Dla PGS opcja zakupu choć części aktywów Piotra i Pawła to szansa na umocnienie się w zachodniej części kraju – wyjaśnia nasze źródło zbliżone do transakcji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama