Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Choć segment convenience to teraz najszybciej rosnąca część rynku handlowego, nie wszystkie projekty tego typu odnoszą sukces.

Publikacja: 05.04.2018 11:17

Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Foto: www.lagardere-tr.pl/1minute

Po cichu ze swojego projektu 1 Minute wycofała się grupa Eurocash, lider hurtowej dystrybucji w Polsce. - Po zrealizowanych z sukcesem w ubiegłych latach projektach: Faktoria Win i PayUp, spółka zdecydowała o rozwinięciu: konceptu Duży Ben i udostępnieniu go franczyzobiorcom oraz dystrybucji wysokiej jakości produktów świeżych do klientów Eurocash Dystrybucja – podała firma w raporcie za 2017 r. - Z drugiej strony, projekt 1minute zostanie zawieszony z powodu braku dedykowanej oferty i łańcucha dostaw na rynku – czytamy w dokumencie.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?