Reklama
Rozwiń
Reklama

Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Choć segment convenience to teraz najszybciej rosnąca część rynku handlowego, nie wszystkie projekty tego typu odnoszą sukces.

Publikacja: 05.04.2018 11:17

Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Foto: www.lagardere-tr.pl/1minute

Po cichu ze swojego projektu 1 Minute wycofała się grupa Eurocash, lider hurtowej dystrybucji w Polsce. - Po zrealizowanych z sukcesem w ubiegłych latach projektach: Faktoria Win i PayUp, spółka zdecydowała o rozwinięciu: konceptu Duży Ben i udostępnieniu go franczyzobiorcom oraz dystrybucji wysokiej jakości produktów świeżych do klientów Eurocash Dystrybucja – podała firma w raporcie za 2017 r. - Z drugiej strony, projekt 1minute zostanie zawieszony z powodu braku dedykowanej oferty i łańcucha dostaw na rynku – czytamy w dokumencie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama