Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Choć segment convenience to teraz najszybciej rosnąca część rynku handlowego, nie wszystkie projekty tego typu odnoszą sukces.

Publikacja: 05.04.2018 11:17

Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Foto: www.lagardere-tr.pl/1minute

Po cichu ze swojego projektu 1 Minute wycofała się grupa Eurocash, lider hurtowej dystrybucji w Polsce. - Po zrealizowanych z sukcesem w ubiegłych latach projektach: Faktoria Win i PayUp, spółka zdecydowała o rozwinięciu: konceptu Duży Ben i udostępnieniu go franczyzobiorcom oraz dystrybucji wysokiej jakości produktów świeżych do klientów Eurocash Dystrybucja – podała firma w raporcie za 2017 r. - Z drugiej strony, projekt 1minute zostanie zawieszony z powodu braku dedykowanej oferty i łańcucha dostaw na rynku – czytamy w dokumencie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem