Reklama
Rozwiń

Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Choć segment convenience to teraz najszybciej rosnąca część rynku handlowego, nie wszystkie projekty tego typu odnoszą sukces.

Publikacja: 05.04.2018 11:17

Popularna sieć handlowa po cichu znika z rynku. Przegrali z Żabką

Foto: www.lagardere-tr.pl/1minute

Po cichu ze swojego projektu 1 Minute wycofała się grupa Eurocash, lider hurtowej dystrybucji w Polsce. - Po zrealizowanych z sukcesem w ubiegłych latach projektach: Faktoria Win i PayUp, spółka zdecydowała o rozwinięciu: konceptu Duży Ben i udostępnieniu go franczyzobiorcom oraz dystrybucji wysokiej jakości produktów świeżych do klientów Eurocash Dystrybucja – podała firma w raporcie za 2017 r. - Z drugiej strony, projekt 1minute zostanie zawieszony z powodu braku dedykowanej oferty i łańcucha dostaw na rynku – czytamy w dokumencie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik