Jennifer Lopez została twarzą polskiej marki kosmetyków

Słynna aktorka i piosenkarka Jennifer Lopez będzie ambasadorką nowej linii kosmetyków marki Inglot. Produkty pod nazwą Jennifer Lopez x Inglot trafią do sklepów na całym świecie pod koniec kwietnia - podała spółka w komunikacie.

Aktualizacja: 09.04.2018 16:14 Publikacja: 09.04.2018 15:43

Jennifer Lopez została twarzą polskiej marki kosmetyków

Foto: facebook.com/jlo

Seria będzie obejmowała głównie kometyki do makijażu. Wśród około 70-ciu produktów znajdą się m.in. róże, pomadki do ust, maskary i cienie do powiek.

Jak deklaruje firma Inglot to piosenkarka zdecydowała o nazwach poszczególnych produktów, wybranych odcieniach i miała wpływ na projekty opakowań.

Kosmetyki trafią do sprzedaży 26 kwietnia, ale już 17 kwietnia w amerykańskim sklepie internetowym Inglota pojawią się pierwsze dwa produkty - trójkolorowa paleta cieni oraz puder.

- Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu. Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie, czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Grzegorz Inglot, wiceprezes Inglot USA.

Inglot to firma z Przemyśla obecna na rynku od 30 lat. Jest bardzo poularna na całym świecie, głównie dzięki konsekwentnej polityce marketingowej spółki. Kosmetyki Inglot są sprzedawane w Europie, Azji, Ameryce Południowej i Północnej, Australii i niektórych krajach w Afryce. Inglot ma swoje salony firmowe na największych ulicach handlowych świata - m.in. na Times Square w Nowym Jorku, czy Oxford Street w Londynie.

Handel
Żabka: patrzymy z optymizmem na 2025 r.
Handel
Patriotyzm konsumencki idzie w odstawkę, o zakupie decyduje cena
Handel
Długa kolejka do sprzedaży Pepco
Handel
Polacy mniej kradną w sklepach. Przynajmniej oficjalnie
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Handel
BSH przenosi dawną fabrykę Zelmera. Projekt za 600 mln zł
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego