Seria będzie obejmowała głównie kometyki do makijażu. Wśród około 70-ciu produktów znajdą się m.in. róże, pomadki do ust, maskary i cienie do powiek.
Jak deklaruje firma Inglot to piosenkarka zdecydowała o nazwach poszczególnych produktów, wybranych odcieniach i miała wpływ na projekty opakowań.
Kosmetyki trafią do sprzedaży 26 kwietnia, ale już 17 kwietnia w amerykańskim sklepie internetowym Inglota pojawią się pierwsze dwa produkty - trójkolorowa paleta cieni oraz puder.
- Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu. Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie, czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Grzegorz Inglot, wiceprezes Inglot USA.