Reklama

Potencjał hipermarketów skreślony za szybko

Największe sklepy rynku nie zdominują, ale wyniki Tesco czy Carrefoura pokazują, że w tym kanale są możliwości, zwłaszcza gdy konsumenci znów robią zakupy na zapas.

Aktualizacja: 11.04.2018 21:45 Publikacja: 11.04.2018 21:04

Potencjał hipermarketów skreślony za szybko

Foto: Bloomberg

Hipermarkety to w Polsce symbol rozwoju segmentu handlu nowoczesnego, a po otwarciu pierwszych branża była przeświadczona, iż zdominują one polski rynek i zniknie wszelka konkurencja, zwłaszcza małe sklepy. Okazało się, że na wyrost.

Po latach szybkiego rozwoju sprzedaż zaczęła spadać. Z rynku wycofało się kilka firm, jak Geant czy Real. Analitycy postawili na hipermarketach krzyżyk, miały nie być w stanie sprostać oczekiwaniom konsumentów robiących częściej mniejsze zakupy.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama