Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.04.2018 07:32 Publikacja: 13.04.2018 00:01
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz
Na rynku detalicznym klienci mają możliwość skorzystania z kolejnej odsłony regularnej już wojny Biedronki z Lidlem na promocje. Obie sieci zażarcie walczą o klienta i walczą naprawdę ostro. W zeszłym tygodniu w Biedronce odbyła się pierwsza odsłona akcji „Piątek i sobota bez VAT", mającej zachęcić klientów do zrobienia zakupów na zapas w związku z niedzielami bez handlu. Dyskont twierdzi, że promocja była niezwykle popularna – miało z niej skorzystać 5,22 mln klientów (czyli ponad 13 procent Polaków). W ramach oferty można było skorzystać z rabatów równych stawce VAT na produkt znajdujący się w promocji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas