Reklama
Rozwiń

Biedronka idzie za ciosem, Lidl kontruje. Klienci korzystają

Biedronkowa akcja „Piątek i sobota bez VAT” miała zachęcić miliony klientów, więc dyskont idzie za ciosem. Jego konkurent odpowiada na promocję ze 100 proc. rabatu.

Aktualizacja: 13.04.2018 07:32 Publikacja: 13.04.2018 00:01

Biedronka idzie za ciosem, Lidl kontruje. Klienci korzystają

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz

Na rynku detalicznym klienci mają możliwość skorzystania z kolejnej odsłony regularnej już wojny Biedronki z Lidlem na promocje. Obie sieci zażarcie walczą o klienta i walczą naprawdę ostro. W zeszłym tygodniu w Biedronce odbyła się pierwsza odsłona akcji „Piątek i sobota bez VAT", mającej zachęcić klientów do zrobienia zakupów na zapas w związku z niedzielami bez handlu. Dyskont twierdzi, że promocja była niezwykle popularna – miało z niej skorzystać 5,22 mln klientów (czyli ponad 13 procent Polaków). W ramach oferty można było skorzystać z rabatów równych stawce VAT na produkt znajdujący się w promocji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama