Biedronka idzie za ciosem, Lidl kontruje. Klienci korzystają

Biedronkowa akcja „Piątek i sobota bez VAT” miała zachęcić miliony klientów, więc dyskont idzie za ciosem. Jego konkurent odpowiada na promocję ze 100 proc. rabatu.

Aktualizacja: 13.04.2018 07:32 Publikacja: 13.04.2018 00:01

Biedronka idzie za ciosem, Lidl kontruje. Klienci korzystają

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz

Na rynku detalicznym klienci mają możliwość skorzystania z kolejnej odsłony regularnej już wojny Biedronki z Lidlem na promocje. Obie sieci zażarcie walczą o klienta i walczą naprawdę ostro. W zeszłym tygodniu w Biedronce odbyła się pierwsza odsłona akcji „Piątek i sobota bez VAT", mającej zachęcić klientów do zrobienia zakupów na zapas w związku z niedzielami bez handlu. Dyskont twierdzi, że promocja była niezwykle popularna – miało z niej skorzystać 5,22 mln klientów (czyli ponad 13 procent Polaków). W ramach oferty można było skorzystać z rabatów równych stawce VAT na produkt znajdujący się w promocji.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?