Reklama

Luksus błyszczy coraz mocniej

Wydatki na biżuterię, zegarki i drogie alkohole rosną dwa razy szybciej niż cała gospodarka. Dlatego na nasz rynek wchodzą kolejne marki. Zamożni Polacy coraz chętniej wyjeżdżają do luksusowych hoteli i centrów spa.

Aktualizacja: 18.04.2018 07:04 Publikacja: 17.04.2018 21:00

Luksus błyszczy coraz mocniej

Foto: Adobe Stock

W najbliższych latach wydatki Polaków na biżuterię i zegarki z najwyższej półki rosnąć mają o blisko 11 proc. rocznie. W 2017 r. skoczyły o 10,6 proc., podczas gdy PKB urósł o 4,6 proc. Asortyment premium zyskuje najszybciej, co widać po kierunku rozwoju sieci jubilerskich.

Apart otworzył właśnie w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów nowy salon w innym niż dotychczas formacie. – To nasz pierwszy salon z tak szeroką ofertą luksusowych marek zegarmistrzowskich. Obok tych znanych już z naszej oferty są nowe, jak Cartier czy Hublot. Panerai debiutuje na polskim rynku – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu. – Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży. Zarówno zegarki, jak i biżuteria to rozwijające się kategorie produktów, dlatego stawiamy na rozwój oferty – dodaje.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama