Aktualizacja: 18.04.2018 07:04 Publikacja: 17.04.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
W najbliższych latach wydatki Polaków na biżuterię i zegarki z najwyższej półki rosnąć mają o blisko 11 proc. rocznie. W 2017 r. skoczyły o 10,6 proc., podczas gdy PKB urósł o 4,6 proc. Asortyment premium zyskuje najszybciej, co widać po kierunku rozwoju sieci jubilerskich.
Apart otworzył właśnie w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów nowy salon w innym niż dotychczas formacie. – To nasz pierwszy salon z tak szeroką ofertą luksusowych marek zegarmistrzowskich. Obok tych znanych już z naszej oferty są nowe, jak Cartier czy Hublot. Panerai debiutuje na polskim rynku – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu. – Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży. Zarówno zegarki, jak i biżuteria to rozwijające się kategorie produktów, dlatego stawiamy na rozwój oferty – dodaje.
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas