Aktualizacja: 22.04.2018 21:00 Publikacja: 22.04.2018 21:00
Program Handlu Zagranicznego to m.in. konferencje edukacyjne i branżowe, misje i raporty handlowe, webinaria i śniadania biznesowe. Na zdjęciu debata podczas konferencji w stolicy.
Foto: materiały prasowe
Program Handlu Zagranicznego (PHZ) to wspólna inicjatywa Banku BGŻ BNP Paribas, Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych i wywiadowni gospodarczej Bisnode, której medialnie patronuje „Rzeczpospolita". Wspólnie chcemy zachęcić średnie rodzime korporacje, ale też firmy z sektora MŚP, do wychodzenia na nowe, zagraniczne rynki. To ważne dla rozwoju naszej gospodarki, bo aktualnie za wzrostem eksportu (w 2017 r. eksport towarów z Polski wzrósł o 10,2 proc. w stosunku do 2016 r., osiągając wartość 203,7 mld euro) stoją przede wszystkim firmy z kapitałem zagranicznym.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas