Rewolucyjne zmiany w sklepach Żabka. Będzie supernowocześnie

Największa sieć sklepów wprowadza szereg innowacji, w tym cyfrowe reklamy umieszczane już na zewnątrz budynków.

Aktualizacja: 14.09.2018 20:25 Publikacja: 14.09.2018 12:38

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Foto: materiały prasowe

W nowym formacie sklepów Żabki reklamy wyświetlane na ekranach będą mogły być zmieniane w zależności od pory dnia czy pogody i będą oferowały dostosowane do zmieniających się warunków promocje.

Żabka to już obecnie ponad 5,2 tys. sklepów, a firma średnio codziennie uruchamia dwa nowe. Nowe rozwiązania będą wdrażane stopniowo w sklepach już działających, jak i w nowo otwieranych. Franczyzobiorcy sieci będą mogli skorzystać z tych rozwiązań, które im najbardziej odpowiadają. Projekt powstał w ramach współpracy z firmą Microsoft.

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

materiały prasowe

W nowoczesnych Żabkach na półkach znajdą się cyfrowe wyświetlacze z cenami i systematycznie zmienianymi promocjami. Półki będą też skanowały towary, monitorując stan zaopatrzenia sklepu i ewentualne pomyłki, np. produkty przedstawione przez klientów na złe miejsce.

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

materiały prasowe

Półki sklepowe dzięki wbudowanym beaconom będą reagowały na klientów z zainstalowaną w smartfonie aplikacją Żabki, oferując im na cyfrowych wyświetlaczach indywidualne promocje.

W sklepach pojawią się też dodatkowe kasy, w których niewielkie, kilkuproduktowe zakupy zostaną automatycznie zeskanowane. Później klient zapłaci aplikacją lub jeśli będzie to konieczne w stacjonarnej kasie - skaner nie obejmuje bowiem wszystkich produktów z oferty, np. owoców, warzyw czy pieczywa.

Obecnie trwają testy nowych rozwiązań, w sklepach zaczną się pojawiać w 2019 r.

W nowym formacie sklepów Żabki reklamy wyświetlane na ekranach będą mogły być zmieniane w zależności od pory dnia czy pogody i będą oferowały dostosowane do zmieniających się warunków promocje.

Żabka to już obecnie ponad 5,2 tys. sklepów, a firma średnio codziennie uruchamia dwa nowe. Nowe rozwiązania będą wdrażane stopniowo w sklepach już działających, jak i w nowo otwieranych. Franczyzobiorcy sieci będą mogli skorzystać z tych rozwiązań, które im najbardziej odpowiadają. Projekt powstał w ramach współpracy z firmą Microsoft.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla
Handel
Polacy coraz chętniej kupują używane produkty. Które firmy już to zauważyły?
Handel
Rząd Orbana skarży sieć sklepów. Uważa, że został zniesławiony
Handel
W niedzielę, 28 kwietnia, sklepy otwarte. Okazja do zaopatrzenia się na majówkę
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił