W nowym formacie sklepów Żabki reklamy wyświetlane na ekranach będą mogły być zmieniane w zależności od pory dnia czy pogody i będą oferowały dostosowane do zmieniających się warunków promocje.

Żabka to już obecnie ponad 5,2 tys. sklepów, a firma średnio codziennie uruchamia dwa nowe. Nowe rozwiązania będą wdrażane stopniowo w sklepach już działających, jak i w nowo otwieranych. Franczyzobiorcy sieci będą mogli skorzystać z tych rozwiązań, które im najbardziej odpowiadają. Projekt powstał w ramach współpracy z firmą Microsoft.

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

materiały prasowe

W nowoczesnych Żabkach na półkach znajdą się cyfrowe wyświetlacze z cenami i systematycznie zmienianymi promocjami. Półki będą też skanowały towary, monitorując stan zaopatrzenia sklepu i ewentualne pomyłki, np. produkty przedstawione przez klientów na złe miejsce.

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

materiały prasowe

Półki sklepowe dzięki wbudowanym beaconom będą reagowały na klientów z zainstalowaną w smartfonie aplikacją Żabki, oferując im na cyfrowych wyświetlaczach indywidualne promocje.

W sklepach pojawią się też dodatkowe kasy, w których niewielkie, kilkuproduktowe zakupy zostaną automatycznie zeskanowane. Później klient zapłaci aplikacją lub jeśli będzie to konieczne w stacjonarnej kasie - skaner nie obejmuje bowiem wszystkich produktów z oferty, np. owoców, warzyw czy pieczywa.

Obecnie trwają testy nowych rozwiązań, w sklepach zaczną się pojawiać w 2019 r.