Aktualizacja: 03.04.2019 16:42 Publikacja: 03.04.2019 12:24
Foto: Bloomberg
Tego się można było spodziewać. Lidl rozpoczyna sprzedaż internetową produktów i to kolejna odsłona internetowej akcji sieci. Na początek w sklepie online pojawi się wyłącznie oferta produktów niespożywczych.
W ofercie e-sklepu znajdzie się 650 produktów. Będzie on dostępny dla klientów już w najbliższy piątek. Jeśli chodzi o metody płatności za zakupy, to dostępna będzie cała ich paleta, od kart czy przelewów po Blik-a.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas