Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.09.2017 12:11 Publikacja: 11.09.2017 12:11
Foto: Bloomberg
Oprócz tradycyjnych wycieczek oferujących wypoczynek czy intensywne zwiedzanie, w ofercie Lidla znajdą się też unikatowe oferty, przygotowane tylko dla turystycznej marki Lidl Podróże. - Pokazywaliśmy kuchnie świata, teraz chcemy pokazać świat od kuchni– mówił na konferencji prasowej Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. - Wszyscy kochamy podróże, poznawanie nowych zakątków świata czy odkrywanie nieznanych jeszcze regionów Polski. Misją firmy Lidl jest natomiast danie Polakom większej liczby impulsów do czerpania radości z życia.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas