Po wakacje do sklepu? Lidl zaczyna sprzedaż wycieczek

Polska będzie kolejnym europejskim krajem, w którym pod marką Lidla będą sprzedawane imprezy turystyczne. Lidl Polska nie zostanie jednak touroperatorem, ale agentem. Wycieczki dla niego przygotuje m.in. biuro podróży Rainbow

Publikacja: 11.09.2017 12:11

Po wakacje do sklepu? Lidl zaczyna sprzedaż wycieczek

Foto: Bloomberg

Oprócz tradycyjnych wycieczek oferujących wypoczynek czy intensywne zwiedzanie, w ofercie Lidla znajdą się też unikatowe oferty, przygotowane tylko dla turystycznej marki Lidl Podróże. - Pokazywaliśmy kuchnie świata, teraz chcemy pokazać świat od kuchni– mówił na konferencji prasowej Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. - Wszyscy kochamy podróże, poznawanie nowych zakątków świata czy odkrywanie nieznanych jeszcze regionów Polski. Misją firmy Lidl jest natomiast danie Polakom większej liczby impulsów do czerpania radości z życia.

 

Klienci Lidla co dwa tygodnie, poczynając od 12 września, znajdą w sklepach nowy katalog z ofertą imprez turystycznych w tzw. modelu „hot deal", czyli podróży i wycieczek w atrakcyjnej, najlepszej cenie dla danego terminu i miejsca. Wycieczki będzie można kupić online poprzez stronę lidl-podroze.pl lub przez infolinię. Nie będzie można tego zrobić bezpośrednio w sklepie. Sklepy mają jedynie spełniać miejsce promowania wyjazdów, poprzez m.in. gazetki produktowe, które są tam wykładane.

- Bezpośrednia obsługa klienta kupującego wycieczkę wymaga czasu, kasa sklepowa nie jest komfortowym miejscem do wyboru wakacji marzeń. Nasi klienci mogą to zrobić we własnym fotelu za pośrednictwem internetu lub dzwoniąc do naszego konsultanta - wyjaśniał odpowiedzialny za ofertę turystyczną Adam Dudziński.

Sieć sklepów zapewnia przy tym, że w ofercie będzie miała tylko wycieczki o najwyższym standardzie bezpieczeństwa i od sprawdzonych dostawców. Biura podróży będą dbać, aby klienci jeździli tylko najnowocześniejszymi autokarami, latali tylko samolotami sprawdzonych przewoźników i wypoczywali w renomowanych obiektach hotelowych.

Nie tylko za granicą, ale także w Polsce. - Naszym celem jest upowszechnienie i promocja turystyki w Polsce, co przełoży się na wzrost przychodów polskich gmin, miast i miasteczek. Poprzez Lidl Podróże będziemy popularyzować regiony, ośrodki i obiekty turystyczne w Polsce, a także lokalną kuchnię, tradycję i folklor – deklaruje Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer PR Lidl Polska.

Pierwszy katalog Lidl Podróże pojawi się w sklepach 12 września. W ofercie znajdą się kierunki egzotyczne – Seszele, Malediwy czy Senegal, ale także włoskie Alpy dla narciarzy i regionalne polskie spa. Najtańszy wyjazd będzie kosztował 309 zł (weekend w Zakopanem) a najdroższy 10 999 zł (wyprawa na Kilimandżaro).

Na stronie Lidl Podróże potencjalni klienci znajdą nie tylko oferty wycieczek przygotowanych specjalnie dla marki Lidl Podróże, ale także oferty wyjazdów dostępnych w innych biurach podróży. Sam Lidl nie będzie touroperatorem (organizatorem wycieczek) tylko multiagentem, sprzedającym oferty różnych biur podróży. Z pewnością jednak najważniejsze będą dla Lidla wycieczki przygotowane na wyłączność, sygnowane dodatkowo marką Lidl Podróże. Oferty te będą szykowane przez biura podróży Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours i Unique Moments.

Niemiecka sieć Lidl została w tym roku sama touroperatorem: "Wakacje od Lidla".

Wcześniej sprzedaży wycieczek w supermarketach i sklepach próbowały sieci Alma ("Alma sprzeda keczup i wycieczkę") i Biedronka ("Z Biedronką do Lizbony"). Ale oba projekty upadły, choć z różnych względów.

Oprócz tradycyjnych wycieczek oferujących wypoczynek czy intensywne zwiedzanie, w ofercie Lidla znajdą się też unikatowe oferty, przygotowane tylko dla turystycznej marki Lidl Podróże. - Pokazywaliśmy kuchnie świata, teraz chcemy pokazać świat od kuchni– mówił na konferencji prasowej Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. - Wszyscy kochamy podróże, poznawanie nowych zakątków świata czy odkrywanie nieznanych jeszcze regionów Polski. Misją firmy Lidl jest natomiast danie Polakom większej liczby impulsów do czerpania radości z życia.

Pozostało 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie
Handel
Drożyzna zmienia gusta konsumentów w Polsce. Cena ma znaczenie
Handel
Polacy pokochali diamenty. Jubilerzy zacierają ręce
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Handel
Koniec z alkoholem na stacjach benzynowych? Premier Tusk rozważa ten pomysł