Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa moda: prezenty na koniec roku szkolnego

Niespełna trzy tygodnie po Dniu Dziecka część uczniów znów dostanie upominki. I to często bez względu na średnią ocen na świadectwie. Ta nowa tradycja bardzo cieszy sprzedawców.

Aktualizacja: 19.06.2019 06:50 Publikacja: 18.06.2019 21:00

Nowa moda: prezenty na koniec roku szkolnego

Foto: Adobe Stock

Miesiące letnie nie są okresem intensywnych zakupów, ale handel nie znosi próżni. Dlatego w sklepach królują wtedy obniżki cen, co dla klientów ma być głównym argumentem do odwiedzin. Jednak świta nadzieja dla handlowców.

Po cichu i bez specjalnego wsparcia promocyjnego rodzi się moda na obdarowywanie uczniów z okazji zakończenia roku szkolnego. Do takich planów przyznało się 37 proc. osób w badaniu Smartscope dla sieci RTV Euro AGD. W sumie plany prezentowe ma aż 56 proc. rodziców dzieci w wieku szkolnym i 19 proc. znajomych lub członków rodziny.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama