Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.08.2019 08:54 Publikacja: 21.08.2019 21:00
Foto: materiały prasowe
Polska przez lata wysyłała za granicę głównie biżuterię z bursztynem, jednak, choć wciąż jest to znacząca kategoria, jeśli chodzi o USA, Chiny czy kraje arabskie, to polskie marki także z innymi produktami wychodzą za granicę. Lider polskiego rynku jubilerskiego, czyli Apart, uruchomił pod koniec lipca swój pierwszy salon w Madrycie. Projekt wspierało biuro PAIH w stolicy Hiszpanii.
– Wykonało na naszą prośbę rekonesans lokalnego rynku, pozyskując dla nas wstępne kontakty handlowe. Jego pracownicy przedstawili naszą markę jako solidnego partnera biznesowego i promowali nasze działania w Hiszpanii dotyczące budowy stacjonarnych kanałów w ramach własnej sieci – mówi Piotr Rączyński, prezes Apart.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas