Dobry rok dla Carrefour. Francuska sieć zanotowała mocne odbicie

Końcówka roku i w sumie cały 2019 r. dla francuskiej sieci w Polsce były po prostu doskonałe.

Publikacja: 24.01.2020 11:30

Dobry rok dla Carrefour. Francuska sieć zanotowała mocne odbicie

Foto: Shutterstock

Carrefour podał w komunikacie, że w czwartym kwartale jego sprzedaż w Polsce wyniosła 638 mln euro, co oznacza wzrost tzw. sprzedaży porównywalnej (bez nowych sklepów) o 4,7 proc., zaś organicznie sieć urosła 4,5 proc.

W całym 2019 roku Polska wygenerowała przychody w wysokości 2,19 mld euro (wzrost sprzedaży porównywalnej o 4,9 proc., zaś organicznie firma urosła 4,6 proc. To doskonałe wyniki i Carrefour w komunikacie podkreślił w kilku miejscach, że jest z wyników w Polsce bardzo zadowolony. Zauważono także nowe projekty jak pierwszy sklep z oferta ekologiczną (podobne ruszyły we Francji i Rumunii) jak i rozpoczęcie sprzedaży przez Carrefour na platformie Allegro.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody