Reklama
Rozwiń
Reklama

Kwartalne wyniki CCC: obraz neutralny, prezes optymistą

Zbliżone do oczekiwań analityków okazały się wstępne wyniki obuwniczej grupy CCC w III kwartale br. Analitycy doceniają starania o ograniczenie kosztów. Prezes grupy Marcin Czyczerski sygnalizuje poprawę w kolejnych kwartałach.

Publikacja: 02.10.2019 10:28

Kwartalne wyniki CCC: obraz neutralny, prezes optymistą

Foto: materiały prasowe / CCC

1,44 mld zł przychodu (wzrost o około 20 proc. rok do roku), 201,3 mln zł zysku operacyjnego powiększonego o amortyzację (EBITDA, wzrost o 23 proc.) oraz 15,7 mln zł zysku operacyjnego (spadek o 48 proc.) odnotowała obuwnicza Grupa CCC w III kwartale br. – wynika ze wstępnych danych przekazanych przez giełdową spółkę we wtorek wieczorem. Dziś w trakcie sesji na GPW inwestorzy mają szansę po raz pierwszy zareagować na te dane.

W porównaniu z zebranymi przez „Parkiet" prognozami biur maklerskich przychody są o około 50 mln zł (3 proc.) niższe, ale wynik EBITDA CCC jest wyższy o 11 mln zł (5,7 proc.). W zestawieniu ze średnią prognoz analityków zaprezentowaną przez PAP przychody także są niższe o 3,5 proc., a EBITDA o 2 proc.. Różnice te są niewielkie i mogą zostać przyjęte przez inwestorów neutralnie.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama