Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.11.2019 18:15 Publikacja: 13.11.2019 15:13
Foto: Bloomberg
Kilka dni temu w ramach kampanii reklamowej Tesco pojawiła się reklama ze zdjęciem Mel B, gwiazdy popularnego na przełomie wieków zespołu Spice Girls. Na plakacie, który promował ClubcardPlus widniała Mel B (w wersji z 1997 roku) i informacja „Zatrzymaj się. Za 7,99 funtów dostajesz 10 procent rabatu od dwóch dużych zakupów miesięcznie". Tesco grało tu tekstem piosenki Spice Girls „Stop".
Gwiazda początkowo zareagowała na reklamę zamieszczając na Instagramie post, w którym domagała się od prezesa Tesco, by się z nią skontaktował. W związku z tym Tesco zadeklarowało wycofanie reklamy, choć miało, niezależnie od samopoczucia Mel B, prawo do wykorzystania zdjęcia, które zostało legalnie zakupione. Co Mel B potwierdziła w późniejszym wpisie na Instagramie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas