Firma w lutym otworzyła elektromarkety w Chełmnie, Parczewie, Jaworze i Piastowie. Z kolei otwarcia po rewitalizacji zrealizowano w placówkach w Poznaniu, Aleksandrowie Kujawskim, Mińsku Mazowieckim, Płocku, Starogardzie Gdańskim, Głogowie, Bydgoszczy, Łobezu, podwarszawskich Markach i Wyszkowie.

Firma podaje, że jej celem jest osiągnięcie rekordowej liczby 500 elektromarketów w niemal 350 polskich miastach. Wszystko wskazuje na to, że cel ten zostanie zrealizowany najpóźniej na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2020 r.

- Chcemy osiągnąć liczbę 500 elektromarketów i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję na rynku RTV, AGD, multimediów i szeroko rozumianej elektroniki użytkowej. Pięćsetny elektromarket otworzymy na przełomie drugiego i trzeciego kwartału – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Ambitny rozwój Media Expert trwa już od wielu lat. Co roku sieć otwiera od kilkunastu do kilkudziesięciu nowych elektromarketów. Proces ten obejmuje również duże miasta wojewódzkie - tylko w Warszawie w ostatnich 36 miesiącach powstało aż siedem elektromarketów Media Expert. - Konsekwentnie realizujemy strategię racjonalnej ekspansji, wzmacniając obecność zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. Równolegle rozwijamy omnichannel, inwestujemy w rozwiązania magazynowe i logistyczne, znacząco zwiększamy możliwości dystrybucji i skracania czasu dostaw - dodaje Mystkowski.

W ślad za rozwojem sieci stacjonarnej, intensywnie zwiększa się społeczność użytkowników internetowego kanału sprzedaży. W grudniu 2019 r. sklep Mediaexpert.pl zanotował rekordową liczbę 8,74 mln użytkowników i 104,79 mln odsłon, dołączając do grona TOP20 najchętniej odwiedzanych witryn przez polskich internautów.