Reklama

Lidl będzie teraz sprzedawać telewizory

Od 2 marca we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska dostępne będą telewizory marki Toshiba. To pierwsza tego typu oferta w sieci dyskontowej

Aktualizacja: 27.02.2020 13:23 Publikacja: 27.02.2020 12:32

Lidl będzie teraz sprzedawać telewizory

Foto: Bloomberg

Lidl ma w Polsce ponad 700 sklepów, a pod względem generowanych obrotów jest drugim, co do wielkości graczem na rynku handlowym. Rywalizacja o klienta jest ostra, dlatego firmy starają się zaskoczyć i wyróżnić na tle konkurentów, czym nowym.

Czytaj także: Lidl testuje nowy projekt – świeże sushi z restauracji

Lidl w ramach cotygodniowych zmian w ofercie wprowadza na półki 32˝ telewizor Full HD Smart TV i jak podkreśla firma w komunikacie to oferta dla fanów kina domowego, ale też dla graczy potrzebujących odpowiedniego monitora. W Lidlu kupimy telewizor Toshiba za 699 zł, ma on ekran o przekątnej 32˝ i rozdzielczości 1080 pikseli. Smart TV: Toshiba Smart Portal zapewnia nam komfortowy dostęp do świata rozrywki jednym kliknięciem (m.in. Netflix czy YouTube), a dodatkowe 2 wejścia HDMI i 1 wejście USB pozwalają na podłączenie urządzeń i odtworzenie filmów czy muzyki na dużym ekranie. Telewizor posiada także funkcję nagrywania USB.

Foto: materiały prasowe

Oferta dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska do wyczerpania zapasów.

Reklama
Reklama

Polacy rocznie kupują ponad 2 mln telewizorów, ale od kilku lat dominują na nim modele o przekątnej, o co najmniej 40 calach i nawet jeszcze sporo większe.32-calowe były obowiązującym standardem przed dekadą, ale w wielu gospodarstwach jest więcej niż jeden odbiornik i często tylko jeden ma duży ekran np. 40-50cali, a kolejne są już mniejsze. Dlatego popyt na nie zaniknął.

Handel
Za co Polacy lubią dyskonty i hipermarkety
Handel
Deficyt w handlu USA z Chinami najniższy od 2004 r. Cła na leki celują w 250 proc.
Handel
Żabka zaskoczyła. Akcje drożeją
Handel
Trump zamyka furtkę dla tanich przesyłek z Chin. Zmiany uderzą w najbiedniejszych konsumentów
Handel
Cios w e-sklepy, rekordowo mało otwarć
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama