Od środy 19 lutego klienci sklepów sieci POLOmarket będą mogli wziąć udział w kolejnej akcji lojalnościowej. Do zakupów zachęcać będą wesołe POLOzaury, które będzie można zebrać za naklejki. Sieć podkreśla, że po wielu zakończonych sukcesem akcjach licencyjnych, tym razem wprowadza autorski koncept i wzory maskotek.
- Po doświadczeniach z lat ubiegłych, w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się stworzyć projekt oparty o własną licencję, według własnego pomysłu. Siedem zaprojektowanych i stworzonych przez nas POLOzaurów to nie tylko wyśmienitej jakości maskotki, które można zabrać do domu, zbierając odpowiednią liczbę znaczków. Przygody tej szalonej siódemki dinozaurów zostały sfilmowane i stały się dla nas inspiracją do poruszenia problemów, z którymi codziennie borykają się rodzice naszych Maluchów. Zrobiliśmy to wspólnie z ekspertami z zakresu wychowania, psychologii i żywienia – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.