Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.02.2020 18:25 Publikacja: 17.02.2020 15:05
Foto: materiały prasowe
Od środy 19 lutego klienci sklepów sieci POLOmarket będą mogli wziąć udział w kolejnej akcji lojalnościowej. Do zakupów zachęcać będą wesołe POLOzaury, które będzie można zebrać za naklejki. Sieć podkreśla, że po wielu zakończonych sukcesem akcjach licencyjnych, tym razem wprowadza autorski koncept i wzory maskotek.
- Po doświadczeniach z lat ubiegłych, w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się stworzyć projekt oparty o własną licencję, według własnego pomysłu. Siedem zaprojektowanych i stworzonych przez nas POLOzaurów to nie tylko wyśmienitej jakości maskotki, które można zabrać do domu, zbierając odpowiednią liczbę znaczków. Przygody tej szalonej siódemki dinozaurów zostały sfilmowane i stały się dla nas inspiracją do poruszenia problemów, z którymi codziennie borykają się rodzice naszych Maluchów. Zrobiliśmy to wspólnie z ekspertami z zakresu wychowania, psychologii i żywienia – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.
E-sklepy i tradycyjne wyszukiwanie mogą pójść w odstawkę, coraz więcej osób szuka bowiem usług i produktów w pop...
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas