Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Znany na rynku luksusowym sklep Moliera2 podczas pandemii pozwolił mniejszym markom do używania swojej platformy. Skorzystało ponad 150 firm.

Publikacja: 22.01.2021 13:08

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Foto: AdobeStock

Pandemia spowodowała obok pogrążenia wielu biznesów w kryzysie zachowania, jakich wcześniej trudno było oczekiwać. Kryzys uderzył szczególnie mocno w polską branżę modową, większość sklepów stacjonarnych miesiącami musiało być zamknięte. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w dużej części nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umożliwił dotychczasowej konkurencji możliwość sprzedaży na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł