Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Znany na rynku luksusowym sklep Moliera2 podczas pandemii pozwolił mniejszym markom do używania swojej platformy. Skorzystało ponad 150 firm.

Publikacja: 22.01.2021 13:08

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Foto: AdobeStock

Pandemia spowodowała obok pogrążenia wielu biznesów w kryzysie zachowania, jakich wcześniej trudno było oczekiwać. Kryzys uderzył szczególnie mocno w polską branżę modową, większość sklepów stacjonarnych miesiącami musiało być zamknięte. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w dużej części nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umożliwił dotychczasowej konkurencji możliwość sprzedaży na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody