Pandemia spowodowała obok pogrążenia wielu biznesów w kryzysie zachowania, jakich wcześniej trudno było oczekiwać. Kryzys uderzył szczególnie mocno w polską branżę modową, większość sklepów stacjonarnych miesiącami musiało być zamknięte. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w dużej części nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umożliwił dotychczasowej konkurencji możliwość sprzedaży na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.
- Połączyliśmy siły z ponad 150 markami, sprzedaliśmy kilkadziesiąt tysięcy ubrań i akcesoriów, a na naszą platformę dodaliśmy rekordową liczbę produktów. Projekt jest ogromnym sukcesem - mówi Oliwia Drochlińska, business development manager Moliera2.com.
- Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje. Firma podaje, że do listy marek wkrótce dołączą kolejne.