Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Uruchomiona niedawno w Belgii aplikacja Lidl Plus nie wszystkim się spodobała. Pojawiły się głosy, że dyskryminuje osoby starsze.

Aktualizacja: 26.02.2020 13:51 Publikacja: 26.02.2020 13:48

Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Foto: Bloomberg

Aplikację Lidl Plus świetnie znają polscy klienci Lidla. Stopniowo trafia ona także do klientów w innych krajach – ostatnio pojawiła się w Belgii, gdzie szybko zyskała 300 tys. pobrań. Lidl Plus daje klientom korzyści w postaci zniżek, kuponów czy możliwości przechowywania paragonów w formie elektronicznej. Jednak wszystkie te korzyści są dostępne tylko dla użytkowników aplikacji, co w Belgii nie podobało się organizacji zrzeszającej osoby starsze. Chrześcijańskie stowarzyszenie osób starszych OKRA zarzuciło Lidlowi, że członkowie stowarzyszenia (czy szerzej osoby starsze) podlegają „nowej formie dyskryminacji społecznej”.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Z botem na zakupy. To koniec sklepów, jakie znamy?
Handel
Na zakupy z botem i przez TikToka
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie