Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Uruchomiona niedawno w Belgii aplikacja Lidl Plus nie wszystkim się spodobała. Pojawiły się głosy, że dyskryminuje osoby starsze.

Aktualizacja: 26.02.2020 13:51 Publikacja: 26.02.2020 13:48

Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Foto: Bloomberg

Aplikację Lidl Plus świetnie znają polscy klienci Lidla. Stopniowo trafia ona także do klientów w innych krajach – ostatnio pojawiła się w Belgii, gdzie szybko zyskała 300 tys. pobrań. Lidl Plus daje klientom korzyści w postaci zniżek, kuponów czy możliwości przechowywania paragonów w formie elektronicznej. Jednak wszystkie te korzyści są dostępne tylko dla użytkowników aplikacji, co w Belgii nie podobało się organizacji zrzeszającej osoby starsze. Chrześcijańskie stowarzyszenie osób starszych OKRA zarzuciło Lidlowi, że członkowie stowarzyszenia (czy szerzej osoby starsze) podlegają „nowej formie dyskryminacji społecznej”.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł