Reklama
Rozwiń

Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Uruchomiona niedawno w Belgii aplikacja Lidl Plus nie wszystkim się spodobała. Pojawiły się głosy, że dyskryminuje osoby starsze.

Aktualizacja: 26.02.2020 13:51 Publikacja: 26.02.2020 13:48

Aplikacja Lidl Plus dyskryminuje klientów? Są skargi

Foto: Bloomberg

Aplikację Lidl Plus świetnie znają polscy klienci Lidla. Stopniowo trafia ona także do klientów w innych krajach – ostatnio pojawiła się w Belgii, gdzie szybko zyskała 300 tys. pobrań. Lidl Plus daje klientom korzyści w postaci zniżek, kuponów czy możliwości przechowywania paragonów w formie elektronicznej. Jednak wszystkie te korzyści są dostępne tylko dla użytkowników aplikacji, co w Belgii nie podobało się organizacji zrzeszającej osoby starsze. Chrześcijańskie stowarzyszenie osób starszych OKRA zarzuciło Lidlowi, że członkowie stowarzyszenia (czy szerzej osoby starsze) podlegają „nowej formie dyskryminacji społecznej”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia
Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana