Reklama
Rozwiń

Unilever usuwa słowo „normalny” z kosmetyków

Właściciel takich marek kosmetycznych, jak Dove, Timotei i Rexona, nie będzie już używał słowa „normalny” na opakowaniach produktów i w reklamach, by konsumenci nie czuli się wykluczeni.

Aktualizacja: 09.03.2021 14:56 Publikacja: 09.03.2021 14:17

Unilever usuwa słowo „normalny” z kosmetyków

Foto: AdobeStock

ala

Jeden z największych koncernów na świecie w branży FMCG postanowił rozstać się z bardzo często stosowanym słowem na rynku piękna. Kosmetyki Unilever nie będą już promować normalnej cery, normalnych włosów czy normalnego zapachu, ponieważ - jak zauważył koncern - tego typu sztywne określania norm wyglądu mogą wykluczać część konsumentów i utrwalać szkodliwe stereotypy.

Unilever jest właścicielem między innymi takich marek kosmetycznych, jak Dove, Axe, Rexona, Timotei, Sunsilk czy Clear. Słowo „normalny” ma zniknąć całkowicie zarówno z opakowań produktów, jak i z reklam i kampanii marketingowych. Brytyjsko-holenderski gigant obiecał też, że nie będzie więcej poprawiać ani zmieniać kształtu ciała, proporcji czy koloru skóry osób występujących w reklamach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę