Reklama
Rozwiń
Reklama

CCC otwiera nową sieć sklepów. Ma być jak TK Maxx

W HalfPrice będzie oferować odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu znanych marek, także luksusowych.

Aktualizacja: 30.04.2021 08:18 Publikacja: 30.04.2021 08:00

CCC otwiera nową sieć sklepów. Ma być jak TK Maxx

Foto: materiały prasowe

Pierwsze pięć sklepów nowej sieci wystartuje 4 maja we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu. Jeszcze w tym samym miesiącu będzie miało miejsce pięć kolejnych otwarć salonów w: Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej. Do końca roku ma powstać blisko 60 sklepów pod marką HalfPrice. Jesienią klienci będą mogli zrobić zakupy także przez Internet.

W sklepach sieci klienci znajdą odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także dodatki do domu. Działać będzie w modelu off-price, w której klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Obecnie w Polsce najbardziej znanym reprezentantem tego sektora jest sieć TK Maxx - to produkty często z poprzednich sezonów, ale w cenach znacznie niższych niż w firmowych butikach.

Foto: materiały prasowe

- Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu - mówi Dariusz Miłek, przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.

– Otwieramy nowy rozdział w historii działalności Grupy. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje swoją pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości. Model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach – dodaje Marcin Czyczerski, prezes Grupy CCC.

Reklama
Reklama

Foto: materiały prasowe

Kolekcja marek w HalfPrice będzie stale powiększana, choć póki co firma nie podaje jakie znajda się w ofercie. Będą to także marki premium czy luksusowe. – Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – dodaje Joanna Czyżewska, dyrektor Działu Sprzedaży HalfPrice. Otwarciu nowej sieci z udziałem wielu modeli i modelek, m.in Anny Jagodzińskiej.

Handel
Po trzech dniach świąt znowu tłumy na zakupach
Handel
Trump zapowiada cła na półprzewodniki z Chin. Firmy dostają 18 miesięcy luzu
Handel
Sklepy Stokrotki zmieniają właściciela. Ale w tej samej grupie
Handel
Chiny nałożą cła do 42,7 proc. na nabiał z Unii Europejskiej
Handel
W świątecznym szczycie sezonu e-commerce wygrywa nie tańszy sklep, tylko lepszy agent AI
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama