CCC otwiera nową sieć sklepów. Ma być jak TK Maxx

W HalfPrice będzie oferować odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu znanych marek, także luksusowych.

Aktualizacja: 30.04.2021 08:18 Publikacja: 30.04.2021 08:00

CCC otwiera nową sieć sklepów. Ma być jak TK Maxx

Foto: materiały prasowe

Pierwsze pięć sklepów nowej sieci wystartuje 4 maja we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu. Jeszcze w tym samym miesiącu będzie miało miejsce pięć kolejnych otwarć salonów w: Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej. Do końca roku ma powstać blisko 60 sklepów pod marką HalfPrice. Jesienią klienci będą mogli zrobić zakupy także przez Internet.

W sklepach sieci klienci znajdą odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także dodatki do domu. Działać będzie w modelu off-price, w której klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Obecnie w Polsce najbardziej znanym reprezentantem tego sektora jest sieć TK Maxx - to produkty często z poprzednich sezonów, ale w cenach znacznie niższych niż w firmowych butikach.

Foto: materiały prasowe

- Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu - mówi Dariusz Miłek, przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.

– Otwieramy nowy rozdział w historii działalności Grupy. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje swoją pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości. Model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach – dodaje Marcin Czyczerski, prezes Grupy CCC.

Foto: materiały prasowe

Kolekcja marek w HalfPrice będzie stale powiększana, choć póki co firma nie podaje jakie znajda się w ofercie. Będą to także marki premium czy luksusowe. – Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – dodaje Joanna Czyżewska, dyrektor Działu Sprzedaży HalfPrice. Otwarciu nowej sieci z udziałem wielu modeli i modelek, m.in Anny Jagodzińskiej.

Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne