Reklama
Rozwiń

Nowe marki wchodzą na polski rynek

Rusza nowa sieć grupy CCC, a niedługo pojawi się pierwszy salon marki luksusowej Philipp Plein – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Aktualizacja: 04.05.2021 09:59 Publikacja: 03.05.2021 21:00

Mimo pandemii luksusowe marki widzą potencjał w naszym rynku

Mimo pandemii luksusowe marki widzą potencjał w naszym rynku

Foto: Bloomberg

Warszawski salon Philipp Plein ruszy w drugim półroczu 2021 r. na pl. Trzech Krzyży. Z z marką przy tym projekcie pracuje Moliera2, sprzedawca już wielu innych marek, jak Ralph Lauren, Valentino, Kenzo czy Moncler.

Philipp Plein podaje, że już odnosi sukcesy na polskim rynku, rocznie sam e-commerce generuje blisko 2 mln euro. Dodatkowe siedmiocyfrowe przychody pochodzą ze sprzedaży w sklepach multibrandowych. – Konsolidacja obecności naszej marki w handlu detalicznym na rynku polskim jest naszym celem strategicznym, który wyznaczyliśmy sobie w 2021 r. – mówi „Rzeczpospolitej" Philipp Plein.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem