W ostatnim kwartale 2014 r. przychody Burberry wzrosły 14 proc. do 604 mln funtów. To efekt także dobrych kampanii. Firma w komunikacie pisze o pozytywnym efekcie kampanii jak ta z udziałem z udziałem choćby Beckhama, ale bynajmniej nie chodzi o Davida tylko jego syna Romeo, który już zaczyna zarabiać na swoim nazwisku.
Burberry jak każda marka luksusowa nie oszczędza na marketingu, firma prowadził też doskonale przyjętą kampanię z udziałem najsłynniejszych brytyjskich modelek czyli Kate Moss i Cary Delevingne.
Brytyjska firma znana głównie z charakterystycznego motywu kratki wykorzystywanego na wyrobach z kaszmiru czy płaszczach zarabia doskonale na całym świecie, od lat jednym z priorytetów jest Azja. Firma podała również iż sprzedaż porównywalna czyli nie uwzględniająca wyników nowych sklepów wzrosła w tym okresie 8 proc.
W tym kwartale firma otworzyła pięć własnych sklepów, ale jednocześnie zamknęła cztery.
- Wyniki są bardzo mocno zwłaszcza za tak ważny okres roku. Sprzedaż detaliczna zanotowała w sumie wzrost o 15 proc. - wyjaśnia w komunikacie prezes Christopher Bailey.