Burberry 14 proc. w górę

Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiwań wyniki.

Publikacja: 14.01.2015 09:50

Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiw

Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiwań wyniki.

Foto: Bloomberg

W ostatnim kwartale 2014 r. przychody Burberry wzrosły 14 proc. do 604 mln funtów. To efekt także dobrych kampanii. Firma w komunikacie pisze o pozytywnym efekcie kampanii jak ta z udziałem z udziałem choćby Beckhama, ale bynajmniej nie chodzi o Davida tylko jego syna Romeo, który już zaczyna zarabiać na swoim nazwisku.

Burberry jak każda marka luksusowa nie oszczędza na marketingu, firma prowadził też doskonale przyjętą kampanię z udziałem najsłynniejszych brytyjskich modelek czyli Kate Moss i Cary Delevingne.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody