Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2015 09:50 Publikacja: 14.01.2015 09:50
Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiwań wyniki.
Foto: Bloomberg
W ostatnim kwartale 2014 r. przychody Burberry wzrosły 14 proc. do 604 mln funtów. To efekt także dobrych kampanii. Firma w komunikacie pisze o pozytywnym efekcie kampanii jak ta z udziałem z udziałem choćby Beckhama, ale bynajmniej nie chodzi o Davida tylko jego syna Romeo, który już zaczyna zarabiać na swoim nazwisku.
Burberry jak każda marka luksusowa nie oszczędza na marketingu, firma prowadził też doskonale przyjętą kampanię z udziałem najsłynniejszych brytyjskich modelek czyli Kate Moss i Cary Delevingne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas