Reklama

Burberry 14 proc. w górę

Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiwań wyniki.

Publikacja: 14.01.2015 09:50

Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiw

Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiwań wyniki.

Foto: Bloomberg

W ostatnim kwartale 2014 r. przychody Burberry wzrosły 14 proc. do 604 mln funtów. To efekt także dobrych kampanii. Firma w komunikacie pisze o pozytywnym efekcie kampanii jak ta z udziałem z udziałem choćby Beckhama, ale bynajmniej nie chodzi o Davida tylko jego syna Romeo, który już zaczyna zarabiać na swoim nazwisku.

Burberry jak każda marka luksusowa nie oszczędza na marketingu, firma prowadził też doskonale przyjętą kampanię z udziałem najsłynniejszych brytyjskich modelek czyli Kate Moss i Cary Delevingne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Reklama
Reklama