Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2015 09:50 Publikacja: 14.01.2015 09:50
Brytyjski producent towarów luksusowych także dzięki nowej kampanii podał znacznie lepsze od oczekiwań wyniki.
Foto: Bloomberg
W ostatnim kwartale 2014 r. przychody Burberry wzrosły 14 proc. do 604 mln funtów. To efekt także dobrych kampanii. Firma w komunikacie pisze o pozytywnym efekcie kampanii jak ta z udziałem z udziałem choćby Beckhama, ale bynajmniej nie chodzi o Davida tylko jego syna Romeo, który już zaczyna zarabiać na swoim nazwisku.
Burberry jak każda marka luksusowa nie oszczędza na marketingu, firma prowadził też doskonale przyjętą kampanię z udziałem najsłynniejszych brytyjskich modelek czyli Kate Moss i Cary Delevingne.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas