Aktualizacja: 24.03.2015 15:53 Publikacja: 24.03.2015 15:46
Foto: Bloomberg
H&M poinformował dzisiaj, że bardzo dobrze przyjęte ostatnie kolekcje zaowocowały sporo wyższym od spodziewanego wzrostem zysku, co było możliwe zarówno dzięki dobrym wynikom tradycyjnych sklepów jak segmentu internetowego. W ostatnim kwartale (trzy miesiące do 28 lutego) zysk operacyjny drugiego co do wielkości sprzedawcy odzieży na świecie wzrósł 34,3 proc. do 4,7 mld koron (ok. 550 mln dol.). Sprzedaż w tym okresie wzrosła aż 25 proc. do 40,3 mld koron.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas