Aktualizacja: 22.04.2015 10:16 Publikacja: 22.04.2015 10:10
Foto: Bloomberg
Tesco Polska podało, że w roku finansowym 2014/15 (kończącym się 28 lutego 2015) sprzedaż wyniosła 11,2 mld zł. W ujęciu porównywalnym like-for-like czyli bez nowych sklepów otwartych w tym okresie spadła 1,4 proc.
- Kontynuowaliśmy inwestycję w sklepy oraz w stałą poprawę oferty świeżej żywności . To spotkało się z pozytywnym przyjęciem ze strony klientów. Działaliśmy jednak w trudnym otoczeniu rynkowym, co wraz ze zjawiskiem deflacji wpłynęło na nasze wyniki – wyjaśnia w komunikacie Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Tesco Polska.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas