Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 29.09.2015 07:58 Publikacja: 28.09.2015 22:00
Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik
Zmiany w zachowaniach konsumentów już wymusiły zmiany w strategii choćby Tesco. Firma rozpoczęła reorganizację pracy swoich całodobowych sklepów w Wielkiej Brytanii, co tłumaczone jest nową, oszczędnościową strategią. Jednak równocześnie nowe podejście do tego formatu widać także w Polsce.
– Na początku bieżącego roku przeanalizowaliśmy korzystanie przez klientów z nocnych zakupów we wszystkich naszych hipermarketach otwartych 24 godziny na dobę. W marcu zmieniliśmy godziny otwarcia w sklepach, w których nocne zakupy nie były popularne wśród klientów – mówi Michał Sikora, rzecznik Tesco Polska. – Zmiana ta dotyczyła 11 placówek. Myśląc o wygodzie osób ceniących sobie wieczorne zakupy, sklepy te otwarte są w godzinach 6–24 – dodaje.
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas