Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy

Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy sport. To one są priorytetem, a nie posiadanie rzeczy. To oznacza kolejne wyzwanie m.in. dla producentów dóbr luksusowych.

Publikacja: 31.03.2025 05:17

Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy

Foto: Adobe Stock

58 proc. Polaków zwiększyło w porównaniu z ubiegłym rokiem swoje budżety na doświadczenia – wynika z corocznego badania konsumenckiego Mastercard, przeprowadzonego w lutym 2025 r. na ponad 15 tys. konsumentów w Europie.

Podróże priorytetem

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama