Reklama

Lidl i Biedronka nie zdominowały wszystkich. Te mniejsze sklepy świetnie sobie radzą

Tanie sklepy zdobywają rynek i umacniają pozycję, ale w niektórych sektorach widać wzrost liczby specjalistycznych placówek. Zwłaszcza tych piekarniczych czy z wyrobami tytoniowymi lub alkoholem.

Publikacja: 27.08.2024 04:30

W pierwszej połowie 2024 roku przybyło między innymi piekarni i ciastkarni

W pierwszej połowie 2024 roku przybyło między innymi piekarni i ciastkarni

Foto: Adobe Stock

Liczba sklepów w Polsce spada od wielu lat, co roku znika po kilka tysięcy lokalizacji w najróżniejszych sektorach. Najmocniej widać to w przypadku placówek spożywczych, ale są także sektory tego rynku opierające się negatywnemu trendowi – wynika z danych Dun & Bradstreet Poland specjalnie dla „Rzeczpospolitej”.

Sklepy z papierosami na fali. Przybyło też piekarni i kwiaciarni

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama