Reklama

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash: Liczba paragonów spada wszędzie, ale to chwilowe

Digitalizacja będzie postępować. Rynek cały czas oscyluje wokół zakupów stacjonarnych, ale w dłuższej perspektywie inwestowanie w e-commerce to jedyna droga – mówi prezes Grupy Eurocash Paweł Surówka.

Publikacja: 15.09.2023 03:00

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash: Liczba paragonów spada wszędzie, ale to chwilowe

Foto: materiały prasowe

Czy Eurocash jest zadowolony z realizacji ogłoszonej przed rokiem strategii?

Skupiliśmy się w ciągu tego roku na takich elementach jak połączenie hurtu czy digitalizacja, większy nacisk położyliśmy też na lepszą współpracę z naszymi sieciami partnerskimi. Od 1 stycznia 2024 r. nasze główne jednostki biznesowe, czyli Cash & Carry oraz Dystrybucja, będą funkcjonowały tak naprawdę jako jedna. To była gigantyczna praca wykonana przez cały zespół pod wodzą Tomasza Polańskiego, szefa biznesów hurtowych. Projekt jednego hurtu to ogromna rewolucja dla Grupy i ważny kamień milowy, który znalazł początek właśnie w ogłoszonej rok temu strategii.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama