Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 14:48 Publikacja: 27.07.2023 03:00
W drugim kwartale 2023 r. spadek odwiedzin w salonach był dwucyfrowy. Jednak ten niekorzystny trend powinien się odwrócić jesienią
Foto: shutterstock
Właściciele salonów samochodowych raczej nie mają powodów do radości. Choć sprzedaż rośnie – według Instytutu Samar rejestracje nowych aut osobowych w okresie od stycznia do czerwca 2023 r. wyniosły prawie 238,7 tys., co w porównaniu z ub.r. jest wynikiem lepszym o 12,4 proc. – to jednak w drugim kwartale liczba klientów odwiedzających salony wyraźnie stopniała. Z raportu Związku Dealerów Samochodów (ZDS) oraz firmy technologicznej Proxi.cloud, bazującego na obserwacji ponad 463 tys. konsumentów odwiedzających łącznie 1,7 tys. salonów, wynika, że liczba wizyt w okresie kwiecień–czerwiec 2023 r. zmniejszyła się w ujęciu rok do roku o 20,8 proc.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
50-procentowe cła nałożone przez Donalda Trumpa na Indie weszły dziś w życie. Nowe taryfy zagrażają tysiącom mał...
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas