Klienci szukają promocji w gazetkach

Polacy masowo zwrócili się do promocji, w niektórych województwach interesuje się nimi blisko 90 proc. badanych. Najczęściej mieszkańcy małych miasteczek szukają gazetek sieci handlowych.

Publikacja: 15.06.2023 03:00

Klienci szukają promocji w gazetkach

Foto: Bloomberg

W potrzebach konsumentów widać zarówno ślady dwucyfrowej inflacji cen żywności, jak i pozostałe po lockdownach zainteresowanie remontami czy ogrodami. W odpowiedzi na pytanie: „Z których sklepów chciałbyś otrzymywać gazetki promocyjne do swojej skrzynki na listy?” – respondenci najczęściej wskazywali sieci sklepów spożywczych, drogerie oraz sklepy budowlane i wnętrzarskie. Tak wynika z badania przeprowadzonego na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna, przeprowadzonym na zlecenie firmy CTRL System, operatora pocztowego, który dostarcza gazetki firmowe czy ulotki. Z badania wynika, że wolimy gazetki promocyjne od szukania okazji w sieci. Popularność darmowych gazetek promocyjnych rośnie – o ile w 2020 roku 51 proc. dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu przeglądała gazetki promocyjne supermarketów, dyskontów i innych sklepów, o tyle do dziś ten odsetek wzrósł do 63 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?