W nowym klipie reklamowym Heinz Ketchup Canada stwierdza, że parówki są najczęściej dostarczane w 10-pakach, a bułki do hot dogów w paczkach po 8 sztuk. I to jest, zdaniem producenta ketchupu, problem, który należy rozwiązać. W reklamie Heinz wzywa do podpisania petycji skierowanej do producentów bułek i producentów parówek.
Petycja adresowana do Big Bun (wielka buła) i Big Wiener (zamierzona gra słów zamiast Big Dog oznaczająca „wielką parówę" i rodząca odpowiednie skojarzenia) nazwana jest Heinz Hot Dog Pact i wzywa by zarówno parówki, jak i bułki były pakowane po 10 sztuk.
Problem niedostosowanych wzajemnie paczek obu produktów jest znany w USA i Kanadzie od lat. Jest na tyle kłopotliwy dla Amerykanów, że pojawiał się nawet w popkulturze, choćby w scenie z „Ojca panny młodej" ze Stevem Martinem, w której główny bohater rozrywa opakowania bułek, by dostosować ich liczbę do liczby parówek w opakowaniu.