Reklama
Rozwiń
Reklama

Wojna na masło. Kaufland uderza w Biedronkę i Lidla zaskakująco niską ceną

Sieci handlowe walczą o przyciąganie klientów oferując podstawowe produkty na specjalnych warunkach.

Publikacja: 03.02.2023 14:21

Wojna na masło. Kaufland uderza w Biedronkę i Lidla zaskakująco niską ceną

Foto: Adobe Stock

Promocje na masło wydają się być tym, czym sieci handlowe przyciągają klientów. Produkt ten świetnie się do tego nadaje, będąc w gronie produktów podstawowych i mających dość uniwersalne zastosowanie w kuchniach konsumentów, a do tego zdatny do długiego przechowywania.

Obecnie uderzenie w maślanej wojnie cenowej wyprowadził Kaufland, w którego sklepach można do końca piątki 3.02 kupić masło w cenie 2,99 zł za opakowanie 200 g. Wystarczy kupić dwie kostki masła, by skorzystać z tej promocji. Sieć wprowadza ograniczenie mające zapobiec wykupywaniu dużych ilości przez klientów – na klienta przypada maksymalnie 6 opakowań w promocyjnej cenie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama