Reklama

Wojna na masło. Kaufland uderza w Biedronkę i Lidla zaskakująco niską ceną

Sieci handlowe walczą o przyciąganie klientów oferując podstawowe produkty na specjalnych warunkach.

Publikacja: 03.02.2023 14:21

Wojna na masło. Kaufland uderza w Biedronkę i Lidla zaskakująco niską ceną

Foto: Adobe Stock

Promocje na masło wydają się być tym, czym sieci handlowe przyciągają klientów. Produkt ten świetnie się do tego nadaje, będąc w gronie produktów podstawowych i mających dość uniwersalne zastosowanie w kuchniach konsumentów, a do tego zdatny do długiego przechowywania.

Obecnie uderzenie w maślanej wojnie cenowej wyprowadził Kaufland, w którego sklepach można do końca piątki 3.02 kupić masło w cenie 2,99 zł za opakowanie 200 g. Wystarczy kupić dwie kostki masła, by skorzystać z tej promocji. Sieć wprowadza ograniczenie mające zapobiec wykupywaniu dużych ilości przez klientów – na klienta przypada maksymalnie 6 opakowań w promocyjnej cenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama