Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 16:23 Publikacja: 13.01.2023 14:34
Foto: Bloomberg
Koncern Mattel, producent Barbie, od lat ma produkty z logo „My First Barbie”, ale mimo tego nie miał dotychczas lalki, która faktycznie byłaby dostosowana do potrzeb małych dzieci. Budowa dostępnych na rynku lalek utrudniała małym dzieciom choćby ich przebieranie. Teraz to się jednak zmieni. Według Lisy McKnight, wiceprezeski wykonawczej Mattel i globalnej szefowej marki Barbie oraz lalek, stanie się tak dzięki doświadczeniom zebranym przy okazji lalek z logo „My First Barbie”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas