Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.09.2025 17:59 Publikacja: 13.01.2023 14:34
Foto: Bloomberg
Koncern Mattel, producent Barbie, od lat ma produkty z logo „My First Barbie”, ale mimo tego nie miał dotychczas lalki, która faktycznie byłaby dostosowana do potrzeb małych dzieci. Budowa dostępnych na rynku lalek utrudniała małym dzieciom choćby ich przebieranie. Teraz to się jednak zmieni. Według Lisy McKnight, wiceprezeski wykonawczej Mattel i globalnej szefowej marki Barbie oraz lalek, stanie się tak dzięki doświadczeniom zebranym przy okazji lalek z logo „My First Barbie”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas