Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 00:47 Publikacja: 13.01.2023 14:34
Foto: Bloomberg
Koncern Mattel, producent Barbie, od lat ma produkty z logo „My First Barbie”, ale mimo tego nie miał dotychczas lalki, która faktycznie byłaby dostosowana do potrzeb małych dzieci. Budowa dostępnych na rynku lalek utrudniała małym dzieciom choćby ich przebieranie. Teraz to się jednak zmieni. Według Lisy McKnight, wiceprezeski wykonawczej Mattel i globalnej szefowej marki Barbie oraz lalek, stanie się tak dzięki doświadczeniom zebranym przy okazji lalek z logo „My First Barbie”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas