Reklama

Święto wymyślone przez chińskie sklepy rozpowszechnia się w Polsce

Coraz więcej sprzedawców i to nie tylko internetowych szykuje specjalne promocje na obchodzony 11 listopada Dzień Singla. Moda z Chin ma coraz więcej zwolenników także u nas.

Publikacja: 07.11.2022 15:17

Święto wymyślone przez chińskie sklepy rozpowszechnia się w Polsce

Foto: Bloomberg

Dzień Singla to święto od początku wymyślone i prowadzone przez chiński koncern Alibaba, prowadzący wiele platform internetowych jak Taobao, Tmall czy AliExpress. Choć to absolutnie twór wyłącznie marketingowy to jest już globalnym fenomenem – kulturowym i biznesowym.

Rok temu w z tej okazji serwisy zanotowały w sumie 139 mld dol. sprzedaży (mowa o całym festiwalu, w przypadku niektórych sprzedawców nawet tygodniu). Z danych firm badawczych wynika, ze jeden dzień przyniósł 84,5 mld dol. przychodu, ponad 14 proc., więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, ze jest to dzień z największą sprzedaż internetową na całym świecie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama