Reklama

Święto wymyślone przez chińskie sklepy rozpowszechnia się w Polsce

Coraz więcej sprzedawców i to nie tylko internetowych szykuje specjalne promocje na obchodzony 11 listopada Dzień Singla. Moda z Chin ma coraz więcej zwolenników także u nas.

Publikacja: 07.11.2022 15:17

Święto wymyślone przez chińskie sklepy rozpowszechnia się w Polsce

Foto: Bloomberg

Dzień Singla to święto od początku wymyślone i prowadzone przez chiński koncern Alibaba, prowadzący wiele platform internetowych jak Taobao, Tmall czy AliExpress. Choć to absolutnie twór wyłącznie marketingowy to jest już globalnym fenomenem – kulturowym i biznesowym.

Rok temu w z tej okazji serwisy zanotowały w sumie 139 mld dol. sprzedaży (mowa o całym festiwalu, w przypadku niektórych sprzedawców nawet tygodniu). Z danych firm badawczych wynika, ze jeden dzień przyniósł 84,5 mld dol. przychodu, ponad 14 proc., więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, ze jest to dzień z największą sprzedaż internetową na całym świecie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama