Dyskontów Dealz ma być dwa razy więcej

Sieć należąca do grupy Pepco chce podwoić liczbę sklepów w Polsce do końca przyszłego roku i mieć ich 340.

Publikacja: 20.10.2022 11:56

Dyskontów Dealz ma być dwa razy więcej

Foto: materiały prasowe

Dealz, czyli dyskont spożywczo-przemysłowy w Polsce zakończył ostatni kwartał ze 170 sklepami, działa w Polsce niemal pięć lat. Na początku 2023 roku sieć planuje również otwarcie w Polsce Centrum Dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.

Firma jest częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii. Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik
Handel
Amazon inwestuje w Wielkiej Brytanii. 40 mld funtów w ciągu trzech lat
Handel
Czarne chmury nad świętem zakupów Amazona. Kolejni sprzedawcy rezygnują z udziału
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje