Reklama

Co piąty Polak odwrócił się od marki za nieetyczne zachowanie

Chociaż niemal wszyscy Polacy są świadomi swego wpływu na zrównoważony rozwój, w tym stan środowiska naturalnego i klimatu, to stawiają głównie na zachowania, które pozwalają obniżyć koszty życia.

Publikacja: 19.10.2022 14:54

Co piąty Polak odwrócił się od marki za nieetyczne zachowanie

Foto: materiały prasowe

Aż 97 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej od czasu do czasu chciałoby podejmować działania, który mają na celu ochronę planety, jej mieszkańców i zasobów, choć tych, którzy mają nie tylko chęci, ale zdecydowane plany, jest tylko 30 proc. – dowodzi badanie think tanku Sustainable Brands Poland i firmy Ipsos, które na przełomie czerwca i lipca tego roku objęło reprezentatywną grupę dwóch tysięcy polskich konsumentów w wieku 16-74. To pierwsza polska edycja realizowanego też w innych krajach badania Socio-Cultural Trend Tracker, które sprawdza podejście konsumentów do zrównoważonego rozwoju.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama