Reklama

Co piąty Polak odwrócił się od marki za nieetyczne zachowanie

Chociaż niemal wszyscy Polacy są świadomi swego wpływu na zrównoważony rozwój, w tym stan środowiska naturalnego i klimatu, to stawiają głównie na zachowania, które pozwalają obniżyć koszty życia.

Publikacja: 19.10.2022 14:54

Co piąty Polak odwrócił się od marki za nieetyczne zachowanie

Foto: materiały prasowe

Aż 97 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej od czasu do czasu chciałoby podejmować działania, który mają na celu ochronę planety, jej mieszkańców i zasobów, choć tych, którzy mają nie tylko chęci, ale zdecydowane plany, jest tylko 30 proc. – dowodzi badanie think tanku Sustainable Brands Poland i firmy Ipsos, które na przełomie czerwca i lipca tego roku objęło reprezentatywną grupę dwóch tysięcy polskich konsumentów w wieku 16-74. To pierwsza polska edycja realizowanego też w innych krajach badania Socio-Cultural Trend Tracker, które sprawdza podejście konsumentów do zrównoważonego rozwoju.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama