Reklama
Rozwiń

Co piąty Polak odwrócił się od marki za nieetyczne zachowanie

Chociaż niemal wszyscy Polacy są świadomi swego wpływu na zrównoważony rozwój, w tym stan środowiska naturalnego i klimatu, to stawiają głównie na zachowania, które pozwalają obniżyć koszty życia.

Publikacja: 19.10.2022 14:54

Co piąty Polak odwrócił się od marki za nieetyczne zachowanie

Foto: materiały prasowe

Aż 97 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej od czasu do czasu chciałoby podejmować działania, który mają na celu ochronę planety, jej mieszkańców i zasobów, choć tych, którzy mają nie tylko chęci, ale zdecydowane plany, jest tylko 30 proc. – dowodzi badanie think tanku Sustainable Brands Poland i firmy Ipsos, które na przełomie czerwca i lipca tego roku objęło reprezentatywną grupę dwóch tysięcy polskich konsumentów w wieku 16-74. To pierwsza polska edycja realizowanego też w innych krajach badania Socio-Cultural Trend Tracker, które sprawdza podejście konsumentów do zrównoważonego rozwoju.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę