Reklama

Lato w małych sklepach zdecydowanie nie było udane

Spadła sprzedaż napojów bezalkoholowych i lodów, piwa wzrosłą, ale minimalnie o 1 proc. Wzrost wartości rynku to zaś efekt tylko wyższych cen.

Publikacja: 15.09.2022 14:11

Lato w małych sklepach zdecydowanie nie było udane

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z danych sprzedażowych tysięcy sklepów handlu tradycyjnego współpracujących z M/platform piwo, czyli największa kategoria w obrotach kończy okres maj-sierpień ze wzrostem wartościowym 10 proc., zaś ilościowym 1 proc.

Napoje bezalkoholowe w tym okresie zanotowały spadek sprzedaży ilościowej o 5 proc. przy wzroście wartościowym 4 proc. Mrożonki, w tym lody kończą lato ze znaczącym spadkiem 16 proc. ilościowym oraz wartościowym 1 proc.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama